Afsætningsstrategi

Virksomhedens afsætningsstrategi stiller skarpt på identifikationen af mest attraktive segmenter med relevans for virksomheden. Og ikke mindst segmenter, hvis efterspørgsel udvikler virksomhedens kompetencer på de produkter og den portefølje, som er det mest optimale valg for den fremadrettede retning. En re-positionering på nye markeder stiller store krav til at forstå omfanget og baggrunden for segmentets value propositionDer er en række gode værktøjer til at få et skarpt billede heraf. Og med et skarpt billede bliver det mere enkelt og det giver større gennemslagskraft, når organisationen skal Embody the value 

En effektiv og ikke mindst troværdig positionering i nye markeder kræver en optimering af organisationens og værdikædens samlede evne til at eksekvere på en konkurrencedygtig value proposition. 

Kontakt:

Bettina Eriksen
bde@eruption.dk
Tlf +4524237530

 

Vi møder gerne op til uforpligtende sparring eller inspiration, og drøfter mulighederne for at der kan skabes værdi i jeres organisation.

Kontakt os

Vi er altid klar til et uforpligtende møde. Du er også velkommen til at skrive til os for yderligere oplysninger.

bde@eruption.dk   +45 24237530

trw@eruption.dk    +45 28892970